Retourneren en ruilen

Heb je per ongeluk het verkeerde besteld? Is er iets kapot aangekomen? Heb je je bedacht? Dit kan uiteraard allemaal gebeuren. Wij doen dan niet moeilijk over ruilen en retourneren. Met je ingevulde retourblad maak je zelf makkelijk een retourpakket. De verzendkosten zijn dan voor jou als klant. Wanneer het pakket bij ons aankomt verwerken we je zending en sturen we je eventueel een vervangend artikel of een bevestiging dat je je geld terug krijgt. Let op dat je altijd de juiste informatie toevoegt en dat het artikel in de ongeopende verpakking bij ons terecht komt. Zo lossen we het samen op! Natuurlijk zijn er allerlei uitzonderingen te verzinnen. Wil je zeker weten dat Je het goed aanpakt? Neem dan even contact met ons op, of bekijk de meest gestelde vragen.

Alle feiten op een rijtje:
-Retourneren en ruilen van een niet beschadigd product kan alleen in de originele ongeopende verpakking.
-Vergeet niet om het retourformulier ingevuld toe te voegen.
-Voor beschadigde producten geldt garantie van in elk geval 30 dagen.
-Retour sturen betaal je zelf (je kunt het artikel ook altijd in de winkel terug brengen)
-Wij bevestigen altijd je retourzending en verwerken alles netjes.
-Is het een fout van onze kant? Dan betalen wij de kosten.

Winkelwagen